بیا من رو فراموش کنیم . بیا دست از سر من ورداریم هم من هم تو دست از سرم ورداریم .می خوام برم .چرا فکر میکنیم که من مجبور این همه اراجیف رو بپذیرم ؟ شایدم پذیرفتنی باشن اما برای من که نه . من نمی خوام بازی کنم . این بازی من نیست . چرا شروع کنم ؟ چرا من رو گول میزنی که  شروع کردم و نمی تونم ولش کنم ؟ اگه شروع کرده بودم پس چرا میتونم ولش کنم ؟  بیخودی زور نزنیم من هیچوقت این بازی رو تائید نمی کنم . بازی کوفتی مضخرف . برای چی باید توی بازی باشم ؟ چرا نمی تونیم تحمل کنیم که من توی بازی و توی بدبختیش شریک نباشم؟

    توی دنیا کلی بازی مختلف هست . برای سرگرمی برای پول برای خیلی چیزا . بازی با کارت با توپ با کوفت با هرچی . بعضی وقتا میدونی که بازی میکنی . میدونی کی شروع کردی میدونی که یه موقع تمومش میکنی . بعض وقتا یادت نیست کی اومدی تو بازی و کی قوانینشو یاد گرفتی ولی سعی میکنی خوب بازی کنی و قوانین بازی میشن ارزشای تو . بعضی وقتام توی بازی هستی و داری بازی میکنی و قوانین بازی شدن ارزشات اما نمیدونی داری بازی میکنی . همش فقط یه بازیه . میشه توش نبود و کارای دیگه کرد . میشه توش طبقه بندی نشد . منم توی بازی نیستم . من نوی بازی دنیا نیستم . این گنده ترین بازیه . من اما توش نیستم . یادمه که بودم . اما بازی بود . منم اومدم بیرون . همتون تعجب کردین . فک میکنین من امتیازامو از دست دادم و حالا واسه لج بازیمیگم بازی رو قبول ندارم .نه . من بازی رو قبول دارم اتفاقا من قبول دارم که بازیه اما شما ندارین . چون بازی بود من تونستم بیام بیرون اگه حقیقت بود که نمی تونستم . ...............

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.catsport2010.blogsky.com

سلام با مر جعه به این وبلاگ و پاسخ به سوال مطرح شده قرار دادن لوگو و تبلیغ و لینک شما به صورت رایگان در وبلاگ اغاز میشود لطفا هرچه زودتر به سوال مطرح شده پاسخ بدهید

بنفشه چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:49 ب.ظ http://2561904.blogsky.com

سلام.حالا که بازی را قبول نداری مواظب باش بازی خورده نشی

شازده خانوم پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:54 ب.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

چند روز قبل برادرم کتاب مقدس رو به من هدیه داد .هنوز فرصت خوندنش رو بدست نیاوردم اما چند روزیست ارامش و اعتماد به خدا دوباره به قلبم بازگشته

شازده خانوم چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:07 ق.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

سلام بر شما.گه گاهی سر میزنم ببینم به روز شدید یا خیر.
دوست عزیز ایمان دارم.مرا هم در دعای خود شریک کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد