به درک

همه ی دنیابره به درک. من کار خودم رو میکنم. همه من رو کنار بذارن. من برای رفتنشون گریه نمیکنم.من خدای خودم رو دارم. من به هیچ کس نیاز ندارم. پس وقتی من رو تنها میگذارین دلتون برام نسوزه. من به شما احتیاجی ندارم. اگه حقیقتش رو بخواین من اصلا هیچ احتیاجی ندارم. من خداوند خدای خودم رو دارم.اگر امشب بمیرم هیچ تاسفی در کار نخواهد بود من در کمال خوشبختی مرده ام. هر کاری که خواسته ام کرده ام. هر وقت خواسته ام دروغ گفته ام و هر وقت خواسته ام راست گفته ام. همیشه با آزادی راهم رو انتخاب کردم. هیچ وقت تحت تاثیر کسی قرار نگرفتم.

  همیشه به آدم ها ای که فکر میکنن با رعایت یه مشت قانون تو خالی سعادتمند میشن خندیدم. کی گفته اگر این کار ها ای رو که به نظر گناه میان انجام بدی سعادتمند میشی و اگه انجام ندی بدخت و بیچاره میشی؟ من راهی که خودم رفتم وچیزی که خودم دیدم رو میگم. من شهادت میدم که با ایمان به خداوند خدای خودمون سعادتمند میشیم و بدون این ایمان هیچی نمیشی. هیچ میشیم بی ارزش میشیم . و این هیچ ربطی به اعمالمون و پرهیز از گناه نداره. اعمال ما باید از روی آزادی و از روی ایمانمون باشن. وقتی ایمان کامل باشه اعمال بد خود به خود مورد توجه نخواهند بود و ما دلمون نخواهد خواست که اجامشون بدیم......... 

نظرات 3 + ارسال نظر
مینی ژوپ یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:15 ب.ظ http://minii.blogsky.com/

سلام،چرا انقدر ناراحتی؟خب هر کس خدای خودش رو داره،با اینکه یه دونه بیشتر نیست!:)

بید بید چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:54 ب.ظ http://life-die.persianblog.com

سلام...من فقط یه چیزی میگم...موفق باشی... بابای

سعید پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:54 ب.ظ http://sogmad_hu@yahoo.com

فقط به قلبت عشق بورز .حقیقت تو قلب خود توست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد